همیشه یادگیرنده باش

  • ۰
  • ۰

توجه به بازاریابی و فروش شاه‌کلید موفیت هر کسب و کاری است. در دنیای پررقابت امروز بازارها به‌سرعت در حال تغییر هستند و با توجه به فعالیت‌های پیش‌بینی نشدۀ اقتصاد باید به بازاریابی و فروش توجه بیشتری شود. با فراگیری اصول بازاریابی و فروش برنامه ریزی منظم و موفقیت کسب و کارها امکان پذیر می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر اغلب کسب و کارها برنامه مشخصی برای فروش و بازاریابی ندارند و به اهمیت آموزش نیروهای این بخش فکر نمی‌کنند. راه‌اندازی واحد بازاریابی و فروش یا حتی تفکیک قائل شدن بین آن‌ها به‌تنهایی کافی نیست. فروشنده خوب یک کسب و کار را موفق می‌کند. فروش و بازاریابی یک مشخصه ذاتی نیست؛ بلکه یک مهارت است که با آموزش و تمرین می‌توان آن را ارتقا داد و بهبود بخشید.

 افرادی که اصول فروش و بازاریابی را یاد گرفتند، می‌توانند از طریق راهکارهای زیر به کسب و کار خود کمک کنند:

  • ایجاد تصویر ذهنی مثبت از برند و کسب و کار برای مشتری؛
  • شکل‌دهی و حفظ روابط پایدار با مشتری؛
  • برنامه ریزی درست و اجرای دقیق استراتژی‌های بازاریابی و فروش؛
  • شناخت بیشتر فرآیندها و فعالیت‌های اصلی کسب و کار؛
  • ارتباط بهتر با ارکان دیگر کسب و کار برای دستیابی به اهداف فروش و بازاریابی.

https://modirban.com/product/professional-sales-course/

 

  • ۰۱/۱۱/۱۹
  • مهدی فرهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی